Την Τετάρτη 4 Ιουνίου 2025, θα πραγματοποιηθεί ειδική ενημερωτική εκδήλωση στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου Κρήτης για το έργο της Διασύνδεσης της Κρήτης με το Ηλεκτρικό Σύστημα της ηπειρωτικής Ελλάδας, μέσω υπόγειας και υποθαλάσσιας υποδομής μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας υψηλής τάσης συνεχούς ρεύματος, Φάση II.
Πρόκειται για έργο στρατηγικής σημασίας για το Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή» ΕΣΠΑ 2014-2020 το οποίο υλοποιείται από την θυγατρική εταιρεία ειδικού σκοπού ΑΡΙΑΔΝΗ, θυγατρική της ΑΔΜΗΕ.
Το έργο θα εξασφαλίσει την πλήρη απεξάρτηση του νησιού της Κρήτης από τις μονάδες παραγωγής με καύσιμο πετρέλαιο, και θα οδηγήσει στην ενεργειακή του επάρκεια.












