Τεχνική Συνάντηση για τα Κομβικά έργα που εκσυγχρονίζουν τις Μονάδες Επεξεργασίας Απορριμμάτων και βελτιώνουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της Κρήτης

Την Παρασκευή 6 Ιουνίου 2025, πραγματοποιήθηκε Τεχνική Συνάντηση για την εντατικοποίηση  του εκσυγχρονισμού των Μονάδων Επεξεργασίας Απορριμμάτων της Κρήτης και την επίσπευση των διαδικασιών προσαρμογής τους. Στην συνάντηση, η οποία έλαβε χώρα στα γραφεία του Ενιαίου Συνδέσμου Διαχείρισης Απορριμμάτων Κρήτης (ΕΣΔΑΚ), συμμετείχαν η Εκτελεστική Επιτροπή του ΕΣΔΑΚ, ο Προϊστάμενος της ΕΥΔ ΠΕΚΑ & ΠΟΛΠΡΟ, κ. Νίκος Μαμαλούγκας , ο Δήμαρχος Ηρακλείου κ. Αλέξης Καλοκαιρινός (Πρόεδρος ΕΣΔΑΚ), ο Περιφερειάρχης Κρήτης κ. Σταύρος Αρναουτάκης, ο Αντιπεριφερειάρχης Περιβάλλοντος, οι Δήμαρχοι Χερσονήσου, Αρχανών – Αστερουσίων, Μαλεβιζίου, Σητείας, και Μινώα – Πεδιάδας, οι Αντιδήμαρχοι  Ηρακλείου και Ιεράπετρας, ο  Διευθυντής του  Φο.Δ.Σ.Α Βόρειας Πεδιάδας  και στελέχη του ΕΣΔΑΚ.

Στην συνάντηση αναλύθηκαν οι  ενέργειες που πρέπει να γίνουν ώστε να δρομολογηθούν τα έργα μετατροπής των Μονάδων Επεξεργασίας Απορριμμάτων (ΜΕΑ) σε Μονάδες Ανάκτησης Ανακυκλώσιμων (ΜΑΑ), καθώς και τα παράλληλα συμπληρωματικά έργα που απαιτούνται στις υφιστάμενες μονάδες, για να ολοκληρωθεί ο περιφερειακός σχεδιασμός και η ένταξή τους για χρηματοδότηση είτε στο ΕΣΠΑ – Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή», είτε στο Εθνικό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων την περίοδο 2021 – 2027.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ